Manka kalandjai Cipruson

Az élet egy hosszú utazás, de én utazás nélkül nem tudok élni, egyszerűen nem bírom az állandóságot... Mindenki azt kérdezte, hogy mi az oka annak, hogy elhagyom kis hazámat, hiszen biztos munkahelyem, szerető családom, és nagy baráti társaságom volt, de én mégis magányos voltam... Úgy éreztem ez az utolsó esély, hogy elinduljon a kaland, amit már évek óta terveztem, hiszen a Budapesten eltöltött majd' öt év eleinte három hónapnak indult... Ember tervez, Isten végez, nekem most Cipruson van dolgom:-)

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Blazing Saddles

2011.06.24. 16:52 mannaincyprus


 

Ma már az 5. napom lesz a Blazing Saddles pubban, ahol pincérkedek. Krisztiánékkal lakok, de én sajnos nem érzek iránta semmit. Aranyos és rendes, de hiányzik belőle valami plusz. Azt hittem, ez nem lesz gond, de most már egyre jobban idegesít. Ráadásul egész nap egyedül vagyok bezárva ide a lakásba Peyián, mivel gyalog nem nagyon jutok messzire, és még ha le is megyek Krisszel reggel a partra, akkor is egész nap egyedül vagyok, és uncsi.

 


 

 

 

Ma voltam a bankban, kiváltottam a csekkemet. Nem tudom, hogy júniusra egyáltalán fog-e még pénzt adni a OneStop, de ha ad is, akkor is csak július közepén. Addig meg dolgozgatok a Blazingben, ami nem volt valami könnyű az elején, első nap egy poharat törtem el, második nap meg kiöntöttem egy gintonikot és egy sört, szerencsére nem vendégre.

Az első három nap csak hat euró borravalót kaptam, a tegnap már hetet, remélem, hogy valamikor fogok annyit kapni, mint a többiek.

Nem nagyon van időm írni, mivel internetünk nincs, és energiám sem semmire, olyan, mintha az összes erőmet kiszívná a nap. Legszívesebben már holnap hazamennék, honvágyam van egyre jobban, hiányzik a büdös Budapest is, ott legalább már megszoktam.

 

Sokat gondolkodtam azon, hogy miért vagyok itt, de az tuti, hogy valamit nagyon elszúrtam, és jó lenne visszacsinálni az egészet. Hiányzik a kényelem... Hiányoznak a hétvégék. Hiányzik az, hogy bámuljam a duplamonitort. Hiányzik a család és a barátok. A hűvös idő és az eső is hiányzik, meg az, hogy akármikor felhivhatom anyukámat, és hogy akármikor netközelben vagyok. Hiányzik, hogy nem egyedül lakok. Meg az, hogy megigyam a csapvizet. Sajnos egyelőre nem tudok egyetlen érvet sem felsorakoztatni Ciprus mellett, még boltok sincsenek, hogy új ruhákat vegyek. A szekrényem is hiányzik, tele ruhával. De a biztonság hiányzik a legjobban, meg a stabilitás. 

Meg a Cabaret Medrano koncertek, a sörözések a Duna parton, meg a grillezés a családdal. Olyan, mintha minden otthon lenne ami fontos, itt pedig csak a folytogató meleg, és nem tudok semminek sem örülni egyelőre.... 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mannaincyprus.blog.hu/api/trackback/id/tr813011783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása