Manka kalandjai Cipruson

Az élet egy hosszú utazás, de én utazás nélkül nem tudok élni, egyszerűen nem bírom az állandóságot... Mindenki azt kérdezte, hogy mi az oka annak, hogy elhagyom kis hazámat, hiszen biztos munkahelyem, szerető családom, és nagy baráti társaságom volt, de én mégis magányos voltam... Úgy éreztem ez az utolsó esély, hogy elinduljon a kaland, amit már évek óta terveztem, hiszen a Budapesten eltöltött majd' öt év eleinte három hónapnak indult... Ember tervez, Isten végez, nekem most Cipruson van dolgom:-)

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Fogyókúra holnap...

2011.05.17. 00:04 mannaincyprus


 

Kb. minden napot így zárok, de ez már legkésőbb az ebédnél megdőlni látszik, amikor nem bírok ellenállni a desszerteknek. Tekintélyes bébihájat sikerült felhalmoznom, pedig azt hittem, hogy itt legalább fogyni fogok, de sajnos túl jól tartanak.

Ma is még a vacsoránál is bűnöztem, de nem tehetek róla, három hete itt vagyok, és mindig kitalálnak valami újfajta gyönyörűséget. Szenvedélyem az evés, lehet egy második kiadású Ízek, imák, szerelmek főszereplője lettem, és a következő utam valami kolostorba vezet majd, ahol megtérek, és megbánom bűneimet.

 


 

Minden napom egyforma, magánéletem nincs, de annyi öröm van benne, hogy ebéd előtt, vagy után háromig lent tudunk lenni a parton. Az idő egyre javul, ma már a tengerben is fürödtem, és nagyon kellemes volt, nem fáztam. Most hogy a tenger mellett lakok, már egyáltalán nem nagy szám, pedig azt hittem, hogy mindig ugyanúgy fogok rajongani érte, bár mindig lenyűgöz, hogy mennyiféle színben tud játszani; a múltkor szinte összeért az éggel, egyforma szürkék voltak a felhők miatt, néha szelíden hullámzó türkizes, máskor királykék.

 

Vasárnap Hichamnek szabadnapja volt, meg úgy volt, hogy Katienek és Charlienak is, de Charlie megjelent délben a coctil game-nél, mert Hicham őfelsége úgy döntött, hogy mégsem ad szabadnapot neki. Addig meg nekem kellett tartanom a strechinget és az aquagymet is. Elég nehéz volt, soha nem jut eszembe, hogy mi legyen a következő gyakorlat, még félóra is bonyolult, ha az embernek nincs tapasztalata. Etől függetlenül jól telt a vasárnap, most nagy kedvencem a vízilabda, próbálok kihasználni minél több alkalmat, hogy vízben és fürdőruhában legyek. Én nem tudom, hogy hogy fogok kinézni novemberre, de már olyan vagyok, mint egy cigó. Charlie szerint én csak ott barnulok le, ahol bikini van rajtam, de tényleg nem fog a nap, mert állandóan krémezem magam, de félek délben védtelenül napra menni. Már így is van egy lerakatnyi szeplőm, nem értem hogy férnek el a képemen...

Román barátaink a Windmillsből általában szoktak csatlakozni hozzánk a parton, mert ők csak öttől dolgoznak hajnal kettőig, igaz, minden nap. Nekem most még ez a hat nap is megerőltető, nem értem hogy lehet mindennap dolgozni. Most visszasírom a régi szép időket, amikor szombat-vasárnap szabad volt.

 

A következő szabadnapom a péntek lesz, mert állítólag csütörtökön lesz a mi shownk, de én már nem hiszem el Hichamnek egy szavát sem, szerintem szerdán este fog ez kiderülni.

Rohadt fáradt vagyok, végre végeztem a kert kitakarításával, már csak a zuhanyzót kell megszerelni. Nagy meló volt, remélem, hogy megérte, és nem fogok innen elköltözni, már ha annyit dolgoztam. Raktam is fel pár képet a facebookra, meg az esti táncshowról is.

Most lefekszek, fáradt vagyok nagyon.

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mannaincyprus.blog.hu/api/trackback/id/tr412909945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vermine 2011.05.17. 15:21:09

nyugi anyám, a fb képeid alapján nem híztál 1 dekát se sztm:) nekem meg már feltörte a biciklinyereg a valagamat, remélem megéri a tyúkszemet, és fogyok vmit a nyárra :) hajrá tenger! :P

mannaincyprus 2011.05.19. 01:48:56

Köszi szépen:-) Csak a desszertet kellene elhagyni és minden okés lenne, de ugye itt mindennap karácsony van, nehéz diétázni.
süti beállítások módosítása