Manka kalandjai Cipruson

Az élet egy hosszú utazás, de én utazás nélkül nem tudok élni, egyszerűen nem bírom az állandóságot... Mindenki azt kérdezte, hogy mi az oka annak, hogy elhagyom kis hazámat, hiszen biztos munkahelyem, szerető családom, és nagy baráti társaságom volt, de én mégis magányos voltam... Úgy éreztem ez az utolsó esély, hogy elinduljon a kaland, amit már évek óta terveztem, hiszen a Budapesten eltöltött majd' öt év eleinte három hónapnak indult... Ember tervez, Isten végez, nekem most Cipruson van dolgom:-)

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Búcsúbuli ma este

2011.05.01. 17:44 mannaincyprus


 

Ma reggel azt hittem, hogy nem bírom tovább, mivel ma is hajnal ötkor feküdtem le, azelőtt négykor, azelőtt meg megint ötkor, és mivel mindig föl kell kelni reggel kilenckor, így három nap alatt összesen 12 órátaludtam. Végülis négyóra átlagban, nem rossz...

 

Aztán felülkerekedtem rajta, végülis fejben dől el minden. Ez egy jó próbatétel, ha ezt meg tudom csinálni, akkor mindent kibírok. Csak azért megerőltető, mert már 10 napja nem volt egy szabad percem sem, de majd ha az első szabadnapomon egész nap a tengerparton fogom a könyvemet olvasni, akkor nem lesz olyan rossz. Ebben bízok. Meg szerencsés vagyok, mert nagyon jófej emberekkel lakok.


 

 

 

 

Most jöttünk vissza a hotelből, és találkoztam Jánossal, akit a tréningen ismertem meg. Lógó orral közlekedett. Kiderült, hogy majdnem szomszédok vagyunk. Nagyon el volt keseredve,  mivel ketten vannak egy csoportban, és még vendégek sincsenek a hoteljében, ráadásul a szobában, ahol lakik, csak egy ágyban. Mi mennyivel szerencsésebbek vagyunk itt a leandertelepen :-D Elhívtuk az esti búcsúbulira is, Juditnak ma volt az utolsó munkanapja, május 3-án repül haza. Elég szomorú vagyok emiatt, de tegnap átjött Mike, így kicsit felvidultam, valószínűleg jön az esti bulira is. Holnap alszok, eldöntöttem. Semmi buli, hanem nyolc óra alvás, és máris jobb színben fogom látni a világot.

 

Kitartok hősiesen. Délután próbáltuk a kán-kánt, egész jól megy, de a managerünk, Michel tökre lesz*rja az egészet, azt mondta, hogy a kosztüm az nem fontos, majd a szupermarketben találunk valamit, és kitalálta, hogy rövid ruhában kán-kánozzunk. Fasza! Mikor az előadás 60%-a úgyis a zene, meg a ruha. Kettő cabaret kell csinálnunk, 12 számmal, hát kiváncsi leszek... Bárcsak tudnék énekelni normálisan, vagy hoztam volna el a twirling botomat, akkor az már lehetne egy szám...

 

Ma bezárt az a hülye szupermarket, nem tudom hogyan fogok így sört venni, valamit muszáj lesz kitalálni. Sajnos még nem szoktam le a cigiről, szerencsére 3,3 Euróért lehet kapni mentolos Slim cigit... 

Lehet most lefekszem egy fél órára, valahonnan szereznem kellene energiát, lehet meditálni fogok a szabadidőmben és az Art of Livinges légzőgyakorlatokat gyakorolni. Most rohadtul fúj a szél, így ma sem tudtam belemenni még a tengerbe. A vendégek azt mondták, hogy nagyon jó a hely snorkelingre, tegnap egy egyméteres döglött halat találtunk a parton, legalább két centi átmérőjű szeme volt, és csúcsos szája. Remélem azzal nem fogok találkozni, mert nem volt valami barátságos látvány:-D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mannaincyprus.blog.hu/api/trackback/id/tr772869612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása