Manka kalandjai Cipruson

Az élet egy hosszú utazás, de én utazás nélkül nem tudok élni, egyszerűen nem bírom az állandóságot... Mindenki azt kérdezte, hogy mi az oka annak, hogy elhagyom kis hazámat, hiszen biztos munkahelyem, szerető családom, és nagy baráti társaságom volt, de én mégis magányos voltam... Úgy éreztem ez az utolsó esély, hogy elinduljon a kaland, amit már évek óta terveztem, hiszen a Budapesten eltöltött majd' öt év eleinte három hónapnak indult... Ember tervez, Isten végez, nekem most Cipruson van dolgom:-)

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Házhoz jövő internet

2011.05.07. 00:46 mannaincyprus



Eddig nem volt időm írni, mert rohadt fáradt voltam, és el voltam foglalva a saját problémáimmal. Baromira sok időt vett igénybe, hogy egy hóka yahoo-t behozzak, az 1 Mb/sec-os internettel, de ma csoda történt... Nyitott ajtón keresztül próbáltam befogni a netet, amikor egy részeg alak besétált az ajtón... Azt mondta, hogy Jamesnek hívják és itt lakik a szomszédban, jövő héten medencés bulit rendez, és minket is meghívott, csak vigyünk piát. Aztán megadta az itt elérhető legjobb internet passwordjét, mert ő valami IT szakember és minden passwordöt képes feltörni... Szóval az ingyen internet témaköre ezzel kimerült, megoldottuk, és remélem, hogy ez így is marad:-)



Minden esetre a jövőben ápolni fogjuk a baráti kapcsolatunkat James-szel:DDDD
Azt mondta, hogy a medencéjét is használhatjuk bármikor, így a medence témaköre is letudva:-DDD

Az elmúlt időkben nagyon nehéz napokat éltem, ugyanis ez az animáció a világ legnehezebb munkája... Legalábbis, ha kezdő az ember. Aki a tréningen részt vett, már az 50%-a vagy hazament, és kilépett a OneStoptól, vagy máshol keres munkát, de én nem akarok csak azért fizetni nekik, hogy dolgoztam náluk 10 napot. Ma meséltem Hichammel, és azt mondtam neki, hogy maradok. A mai napom már egész könnyű volt, a gyerekekkel fociztunk, meg röpiztünk délelőtt, délután pedig pingpongverseny.

Holnaptól újra elkezdjük próbálni a táncokat, mert Charliék addig nem akartak próbálni, amíg nem döntöm el, hogy maradok vagy nem. A másik hotelben, a Malama-ban, ahol Charlie tesója dolgozik, volt két másik magyar lány, Dia és Anett. Dia azt mondta, hogy ő nem képes ezt a munkát csinálni, mert képtelen idegen emberekkel csevegni. Így ő hazautazott, de szerintem a legnagyobb szívás hazamenni úgy, hogy az ember pénzt sem keresett, és még nem is érezte jól magát. Anett itt marad, és szétnéz, hogy talál-e munkát. Szerintem ez annyira nem könnyű, mert ez a OneStop olyan itt Ayia Napa és Protaras környékén, mint a maffia, az összes szál az ő kezükben fut össze...
Lehet azokat direkt meg fogják szívatni, akik kiléptek a OneStoptól, Dimitris maga a jóisten itt. Ma fölhívtam Bonniet, aki szintén a OneStopnál dolgozik, és azt mondta, hogy nincs arra lehetőség, hogy hotelt cseréljek, mert nyelvtudás és képességek alapján szortírozzák az embereket. Biztosan van oka, hogy ide vezetett engem a Sors, és ezt el kell fogadnom.
Miközben dolgozom az emberekkel, rájöttem egy csomó hibámra. Például, hogy türelmetlen és rugalmatlan vagyok, és rosszul veszem a nehézségeket.
Tegnap szinte megőrültem, mert a gyerekek állandóan locsoltak a hülye vízipisztolyukkal, tök rossz volt vizes ruhában. Legszívesebben megfojtottam volna azt a gyereket, elvettem a puskáját és jól bebasztam a vízbe, még jó, hogy csak a vendégek látták, igaz már ez is elég nagy hiba... Ha a team leader-em látja tuti kapok egy figyelmeztetést...
Ma már jobban viseltem ezt, a déli coctail game közben megfogtak a francia gyerekek és ruhástul bevágtak a vízbe. Ma már csak örültem, lehet ez azt jelenti népszerű vagyok???

Most búcsúzom, mert megjött a szlovák Miki a Pernera hotelből, beállított egy üveg whiskeyvel, és most itt iszogatnak Katával és Charlieval, így én is csatlakozok. Miki a múltkor jósolt nekem kártyából, így megvan Zsunak a replacementje:-)
A kártya azt mondta, hogy ha kilépek a Golden Coastból, akkor is ugyanezekkel a problémákkal fogok szembesülni, így ezeken kell felülemelkednem először...
Így most éppen ezt teszem, éljen a whiskey:-)
 

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mannaincyprus.blog.hu/api/trackback/id/tr942883965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pandamama 2011.05.07. 10:58:00

Hali!
Akkor remélem hogy gyakrabban fogsz írni! Nézd a dolgok jó oldalát, mint ahogy a mondás is tartja
Minden rosszban van valami jó is!

mannaincyprus 2011.05.09. 00:53:44

Igen, most már gyakrabban fogok írni, ahogyan a példa is mutatja :-D
süti beállítások módosítása