Manka kalandjai Cipruson

Az élet egy hosszú utazás, de én utazás nélkül nem tudok élni, egyszerűen nem bírom az állandóságot... Mindenki azt kérdezte, hogy mi az oka annak, hogy elhagyom kis hazámat, hiszen biztos munkahelyem, szerető családom, és nagy baráti társaságom volt, de én mégis magányos voltam... Úgy éreztem ez az utolsó esély, hogy elinduljon a kaland, amit már évek óta terveztem, hiszen a Budapesten eltöltött majd' öt év eleinte három hónapnak indult... Ember tervez, Isten végez, nekem most Cipruson van dolgom:-)

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kapparisi napjaim

2011.06.02. 16:34 mannaincyprus

Végre már a központban vagyok, persze nem a buliztás központjában, hanem a OneStop office-szal szemben, Kapparison. Ugyanott lakok, ahol akkor laktam, amikor úgy volt, hogy csak táncolni fogok, de most sokkal jobb a társaság, mint a múltkor, két magyar lánnyal lakok, a hastáncos Zsófival és az énekes Dórival. Egyelőre, mert amint lehet össze fogunk költözni Gabival, ő is a kaszinót fogja csinálni, nekem BlackJackeznem kell.

Animátorból krupié lettem, nagyon funny:-D

Három órát kell dolgoznom, este 9től éjfélig, ugyanaz a fizetés, és így az egész napom szabad, de nincs szabadnapom. Egy bolgár sráccal vagyunk ketten, nincs ott a főnök és még vacsorát is kapunk abban a hotelben, ahová megyünk. Az a hátránya, hogy kaját csak este kapunk, meg vizet is.

 

Hicham azt hitte jól kicseszett velünk, és be leszünk zárva a pincébe Ádámmal, de tegnap egész nap strandoltunk, a tengerben és az itteni úszómedencében úszkáltunk. És persze a szokásos pletykálás, hogy kivel mi újság, és milyen balhék vannak a többi szállodában.

Az egyik tunéziai team leader például annyira összeveszett egy másik team leaderrel, hogy baseball ütővel akarta megverni részegen.

 

Ma nem volt semmi dolgom, a nagyfőnökkel akartam letisztázni a részleteket, de közben még elmentem sétálni, hogy kérdezősködjek a környéken, hogy tudnak-e valami munkát nappalra. De lehet nem fogok vállalni, mert így egész nap csak pihennem kell, meg strandolni a tengerparton. Örülök, hogy megszabadultam a tunéziai állatfarmtól.

 

Séta közben találkoztam Marioval, a másik tunéziai team leader-rel, meg Alexszel, akit meg akartak verni, meg ott volt az a cigány Sorin is, Charlienak a tesója. Nagyon meglepődtek, hogy láttak, azt hitték, hogy panaszkodni fogok, de fülig érő szájjal újságoltam nekik, hogy kaszniózni fogok, és ugyanazért a pénzért csak 3 órát kell dolgoznom. A szájukat elég érdekes szögben húzták el:-DDD

 

Amúgy ez a BlackJack nem olyan könnyű, meg meg kell tanulni a keverést is, venni kellene egy csomag kártyát gyakorolni. Remélem, hogy bele fogok jönni, mert ez a meló jó lenne nekem, nem kell kommunikálni az emberekkel, nem feladatunk a toborzás, ha jönnek jönnek, ha nem nem. Egyébkénta bolgár srác, Boyan tök helyes, kár, hogy van barátnője. Bár itt elég érdekesek a párkapcsolati felállások, mert kb mindenki kavar mindenkivel:-D

 

Végre megszabadultam a stressztől, jó is, hogy otthagytam Hichamet, mert az animátori meló a legalja, legalábbis egy tunéziai tevehajcsárral. Engem nem érdekel valamit ki fogok találni, akkor is itt maradok október végéig, ha törik, ha szakad és jól fogom magam érezni.

 

Ami a legmurisabb az egészben, hogy a nyavalyás Hicham most a szomszédban lakik, mi a 16-os apartmanban, ő a 17-ben. Üldöz a sors:-DDD

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mannaincyprus.blog.hu/api/trackback/id/tr852951866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vermine 2011.06.03. 11:06:45

na jóvan anyám, látod, mondtam, h rendeződni fog a szar helyzet :) már aggódtam, h mi van veled...
most már látom, h okésabb a meló, mint volt. krupié, wow, az má igen, az elegáns meló és nem rabszolgaság :D
süti beállítások módosítása